مزيكا اليوم

احلى مزيكا هتسمعها فى حياتك
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلبحـثدخولس .و .ج

شاطر | 
 

 سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
S&A
مشرفه بحر الحب
مشرفه بحر الحب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 103
العمر : 31
الوظيفه : بحراويه
المزاج : بحراوى
Admin :
الدوله :
SmS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">DON'T cry over anyone who won't cry over you</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
المزاج :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...   السبت 01 مارس 2008, 1:17 pm

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

سمعت مثلا و أنا اتجول بين قنوات التلفزيون أثار غضبي Sad
المثل يقول ((نصيحه المرأه ان صحت تجيب سنه ورا)) هذا يعني ان نصيحة المرأة تؤخر سنة الى الخلف حتى لو كانت صحيحة فما بالك اذا كانت خاطئة.
يا ترى الى اي حد هذا المثل صحيح ؟
فكرت كثيرا فوجدت فعلا ان المثل صحيح و الدليل هو ان أول درس تعلمه رجل خلقه الله من أمراه ، أول درس تعلمه سيدنا أدم من أمرأته حواء وهذا الدرس هو ألا يسمع رجلا يوما كلام أمرأه !

لكن لا ليست هذه هي كل الحقيقة و لا زال المثل يتطلب النقاش
**سيدتنا العظيمه خديجه زوجه الرسول -عليه الصلاه والسلام- ونصائحها الرائعه ووقفتها بجواره-صلي الله عليه وسلم-
**وسيدتنا بلقيس وحكمتها وقيادتها الرشيده لقومها بما فيهم وزرائها من الرجال حين وصلتها رساله سيدنا سليمان
**و بنات سيدنا شعيب وقبول سيدنا شعيب وهو نبي : لنصيحة إبنته حين قالت له -عليه السلام- ما معناه أبي أستأجره ان خير من استأجرت القوي الامين في قصتهم المشهوره بالقران الكريم مع سيدنا موسي -عليه السلام-

وغيرهم وغيرهم من النساء العظيمات



فما هو رأيكم انتم اعضاء بحر الحب شباب و بنات
هل تسمعون نصيحة امرأة ؟

تحياتى للجميع و يا رب المشاركات تكون صريحة
Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
:::: site admin ::::
:::: site admin ::::
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 909
العمر : 34
المزاج : عال العال
Admin :
الدوله :
SmS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">DON'T cry over anyone who won't cry over you</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...   السبت 01 مارس 2008, 8:20 pm

اكيد ممكن نسمع لنصيحه امرأه انتى عاشرتيها وعرفتيها كويس

واعتقد ان احنا مش لازم ناخد الامور كدة

المرأه برضو ليها دور كبير فى المجتمع

اى نعم المرأه....مغرورة بس عادى

شئ ولابد منه فى الزمن بتاعنا هههههههههه
شكرا ليك على موضوعك الجميل وفى انتظار المزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazzazik.yoo7.com
vegazza
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 252
المزاج : رايق اوي
Admin :
الدوله :
SmS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">DON'T cry over anyone who won't cry over you</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...   السبت 08 مارس 2008, 12:40 pm

بصوا ما ينفعش ناخد نصيحه من البنت لان الست بطبعها بتحكم قلبها اكتر فمن رأي نصيحه الراجل افضل من الست حتى ولو كان غلط

_________________
vegazzzzzzzzzzza
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
:::: site admin ::::
:::: site admin ::::
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 909
العمر : 34
المزاج : عال العال
Admin :
الدوله :
SmS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">DON'T cry over anyone who won't cry over you</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...   السبت 08 مارس 2008, 4:08 pm

شكرا ليك فيجاز ...على الرد الجميل


بس انا مااعتقدش بصراحه ان المرأة فى كل الاحوال بتفكر بقلبها .........

بس يمكن انت متعلق بالمرأه زياده عن اللزوم


هههههههههههههههههههه انا بهزر


لا بس المرأه سعات بيبقى ليها ارأء فى الجون والله


وعن تجربه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazzazik.yoo7.com
vegazza
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 252
المزاج : رايق اوي
Admin :
الدوله :
SmS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">DON'T cry over anyone who won't cry over you</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...   الأحد 09 مارس 2008, 1:02 pm

احتمال وارد وانا معاك بس صدقني ما ينفعش ابدا ان الست تاخد قرار في البيت خصوصا بيت الزوجيه لان ده ليه اثار كلنا عارفنها واللي ما يعرفش يسأل

_________________
vegazzzzzzzzzzza
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
سوااااااااااااااااااال لجميع الشبااااااااااااااب والرجااااااااااااال ؟ لازم تجاوب بصراااحه ...
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مزيكا اليوم  :: بحر الحب العام :: بحر الحب للحوارات الساخنه(يتابع هذا المنتدى الان 20 زائر؟)-
انتقل الى: